مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-04-26حوادث

متهم به اخلال در نظام ارزی در آذربایجان غربی دستگیر شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری یک نفر متهم به اخلال در نظام اقتصادی ارزی به ارزش 397 میلیارد ریال در یکی از صرافی های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مسعود خرم نیا صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی ارزی و بانکی کشور، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی بررسی مدارک از صرافی های این استان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام کارهای بررسی دفاتر مالی و تراکنش های بانکی، همچنین احصاء خریداران ارز دولتی نیمایی و مداخلی موفق به شناسایی یک صرافی اخلالگر در نظام ارزی اقتصادی کشور شدند که میزان تخلفات ارزی بالغ بر 397 میلیارد ریال با احتساب قیمت دلار و یورو آزاد در سال 1397 می باشد؛ که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی بیان کرد: این اخلالگر ارزی با مشاهده مدارک و مستندات قانونی پلیس، در بازجویی های فنی با اعتراف به اینکه با سو استفاده از شرایط ناپایدار بازار تمام گردش مالی 397 میلیارد ریالی انجام گرفته است.

سردار خرم نیا با بیان اینکه با تشکیل پرونده مقدماتی متهم تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: پلیس آذربایجان غربی با بهره مندی از مأموران مجرب، متخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم به اخلال در نظام ارزی در آذربایجان غربی دستگیر شد

متهم به اخلال در نظام ارزی در آذربایجان غربی دستگیر شد