مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-26اقتصادي

واحدهای صنفی متخلف تصاعدی جریمه می شوند


سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه تصاعدی واحدهای صنفی استان در صورت تکرار تخلف خبر داد.

- مرضیه یونسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از نصب پرده تخلف برای یک نانوایی در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: براساس سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با ارسال گزارشی مبنی بر کم فروشی یک نانوایی لواش سنتی در تویسرکان، جلوی این قضیه گرفته شد.

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان فرد خاطی را به دلیل داشتن سومین سابقه تخلف علاوه بر جریمه نقدی 134 میلیون ریالی به نصب پارچه تخلف بر سردرب واحد به مدت دو هفته محکوم کرد که پس از قطعیت تخلف، حکم اجرا شد.

  سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید به اینکه تکرار تخلف موجب نصب پرده برسر درب واحدهای متخلف و تصاعدی شدن جریمه می شود گفت: واحدهای صنفی که دارای چندین سابقه محکومیت در تعزیرات حکومتی باشند علاوه بر جزای نقدی، برای آنها نصب پرده و با تکرار تخلف پروانه واحد لغو خواهد شد.

   وی خاطرنشان کرد: با استناد به قانون نظام صنفی سابقه تخلف واحدهای صنفی در مرتبه سوم، 6 برابر جریمه و 14 روز نصب پرده، در مرتبه چهارم هشت برابر جریمه و 30 روز نصب پرده، مرتبه پنجم و بیشتر 10 برابر جریمه 60 روز نصب پرده، 6 ماه تعطیلی واحد و 6 ماه تعلیق پروانه کسب و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی متخلف تصاعدی جریمه می شوند

واحدهای صنفی متخلف تصاعدی جریمه می شوند