مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-04-26اقتصادي

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن خرداد ماه در اقلید آغاز می شود


مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن فارس موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اقلید و دژکرد را بررسی و از آغاز اجرای این طرح در شهرستان اقلید از ابتدای خرداد ماه جاری خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان فارس با همراهی مسؤولان شهرستانی موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اقلید و دژکرد را بررسی و از محل اجرای طرح بازدید کرده و از آغاز اجرای این طرح در شهرستان اقلید از ابتدای خرداد ماه جاری خبر دادند.

تأیید یک هزار و 100 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در اقلید مدیرکل راه و شهرسازی فارس در روند این بازدید در گفت و گو با خبرنگار فارس در اقلید، اظهار داشت: در زمینه نهضت ملی مسکن، استان فارس از استان های مهم کشور است که تاکنون حدود 415 هزار نفر از کل استان، در طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده و متقاضی شده در حال انجام مراحل نهایی پایش هستیم.

محمودرضا طالبان با بیان اینکه حدود 45 درصد پایش ها انجام شده، اظهار کرد: به برخی از متقاضیان که پایش اطلاعات آن ها انجام شد، پیامک افتتاح حساب ارسال شد.

وی بیان داشت: تاکنون حدود 2 هزار و 400 هکتار زمین از طریق دولت برای اجرای این طرح، تأمین شد و تأمین حدود یک هزار و 110 هکتار نیز در حال توافق با مالکین و دستگاه های دولتی است تا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن خرداد ماه در اقلید آغاز می شود

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن خرداد ماه در اقلید آغاز می شود