مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-26سياسي

رییس کل دادگستری یزد: درب اتاق حراست ادارات روی مردم باز باشد


رسالت هر کارگزار در نظام اسلامی ارائه خدمت به مردم است و نباید اجازه داد بی حالی، رخوت و کم کاری عده ای در ادارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و کارشناسان حراست ادارات استان یزد، اظهار کرد: حراست، دیده بان شفافیت و صیانت کننده از سلامت مجموعه در هر اداره ای است.

وی وجود نهادهای امنیتی، نظارتی و بازرسی در ادارات را ضروری برشمرد و افزود: نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین منابع هر سازمان محسوب می شود لذا باید برای حراست و صیانت از آن برنامه داشت و در میدان بود.

رییس کل دادگستری استان یزد در تبیین شرایط یک مسئول حراست، گفت: مسئول حراست باید یک کارشناس متبحر، مردم شناس دقیق، متحصص کاردان و مسلط به قوانین موضوعه باشد تا با توجه و اشراف به بایدها و نبایدها، موفق عمل کند.

دهشیری با اشاره به آیه 104 سوره آل عمران، تصریح کرد: در تمام موارد، امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است که از این رو انتظار است فعالیت های ایجابی با کمک آموزش های اصولی و حرکت های فعالانه و پیشگیرانه، مسیر را به سمتی حرکت دهد که دیگر نیازی به نهی از منکر باقی نماند.

وی استمرار و انجام امور به صورت دائمی را عامل موفقیت در رسالت امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در امر به معروف و نهی از منکر، حرکت های موسمی، موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: درب اتاق حراست ادارات روی مردم باز باشد

رییس کل دادگستری یزد: درب اتاق حراست ادارات روی مردم باز باشد