مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-04-26اقتصادي

جای خالی روغن خوراکی در قفسه فروشگاه های اهواز


در حالی که مردم مناطق مختلف اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان از کمبود روغن و افزایش قیمت آن صحبت می کنند، مسوولان از حل تقریبی مشکل روغن می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روغن نیست! این جمله مربوط به وضعیت بازار کالایی است که از پاییز سال گذشته تاکنون، هربار مسوولان پیکان تقصیر ها را به سمتی نشانه می روند و پاسخ و دلیل مشخصی برای رفع کمبود روغن و گرانی آن ندارند.

اگر چه در سطح کلان مشکل کمبود روغن را مربوط به عدم واردات کافی دانه های روغنی و نبود برنامه ریزی صحیح در توزیع روغن  عنوان می شود اما آنچه بیش از پیش به این شرایط در استان خوزستان دامن زده است احتکار، ورود دلال ها به بازار، سوءمدیریت مسوولان و مشکلات متعدد در سیستم توزیع بوده که هر کدام به نوعی  علت بی سروسامان بودن بازار روغن هستند.

شاید کمبود مواد اولیه (دانه های روغنی) همچنین گلوگاه های گمرکی در نقل و انتقال و یا واردات دانه های روغنی بی تاثیر نباشد اما قطعاً هر چند وقت یکبار خالی شدن ناگهانی قفسه های فروشگاه ها از روغن و سرگردانی مردم آن هم در ایامی همچون ماه رمضان را نمی توان به حساب کمبود مواد اولیه و یا کم کاری گمرک بگذاریم.

     با روغن جنس های دیگرم را می فروشم فروشنده یک سوپر مارکت در این رابطه در گفت وگو ب خبرنگار فارس در اهواز، گفت: سهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی روغن خوراکی در قفسه فروشگاه های اهواز

جای خالی روغن خوراکی در قفسه فروشگاه های اهواز