مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-26فرهنگي

شرکت بیش از 13 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ 2 نفر برگزیده ملی شدند


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان گفت: این جشنواره هر ساله برگزار می شود و لرستان نیز هر ساله جز استان های برتر در تعداد شرکت کننده و برگزیده این جشنواره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرشته طهماسبی ظهر امروز  در اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی لرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک اظهار داشت: این جشنواره هر ساله برگزار می شود و لرستان نیز هر ساله جز استان های برتر در تعداد شرکت کننده و برگزیده این جشنواره است.

وی افزود: در این جشنواره  13 هزار 871 لرستانی شرکت کردند  که 12 هزار و 322 نفر آنلاین  و بخش مکتوب که ویژه زندانیان استان بوده نزدیک به  هزار و 549 نفر شرکت کردند .

  مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان بیان کرد: این جشنواره در رده سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال داشتیم که در رشته های نقاشی ،پویش ، تولید آثار  هنری، داستانک، قصه گویی، چاپ و انتشار و .

شرکت کردند.

  وی خاطر نشان کرد: از بین شرکت کنندگان دو برگزیده ملی و جمعا در استان 210 نفر برگزیده داشتیم که با توجه به شرایط کرونا آمار خوبی است.

  طهماسبی  خاطر نشان کرد: در بخش فردی 152 نفر و بخش خانواده 11 خانواده و بخش مکتوب که بین زندانیان انجام شد 20 نفر  برنده داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 13 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ 2 نفر برگزیده ملی شدند

شرکت بیش از 13 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی/ 2 نفر برگزیده ملی شدند