مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-26اقتصادي

سوآپ فراورده های نفتی در دستور کار است/ نقش شهرک های صنعتی در قاچاق سوخت


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: ایجاد نکردن ظرفیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی در کشور در سال های اخیر سبب شد ایران بنزین صادراتی خود را زیر قیمت حتی نفتا صادر کند.

- ، جلیل سالاری روز سه شنبه (ششم اردیبهشت ماه) پس از آیین امضای تفاهم نامه پروژه احداث مخزنگاه (انبار نفت) شهید نادر مهدوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی که آیا ترک فعل های رخ داده از سال 1392 در زمینه ساخت مخازن ذخیره فرآورده های نفتی سبب صادرات این محصولات با قیمت های پایین تر از نرخ داخلی در سال های گذشته شده است، گفت: در گذشته پیش از حضور در مسئولیت کنونی خود در این زمینه هشدارهایی را اعلام کردیم، خوشبختانه یکی از محورهای طرح تفحص مجلس شورای اسلامی از وزارت نفت درباره این موضوع است.

وی افزود: ایجاد نکردن ظرفیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی در کشور در سال های اخیر سبب شد ایران بنزین صادراتی خود را زیر قیمت حتی نفتا صادر کند، از سوی دیگر لغو ابلاغیه ممنوعیت صادرات محصولات رنگی که در دولت گذشته اجرا شد، از مهم ترین اقدام های ما در دولت سیزدهم بود.

رفع مشکل سوخت رسانی به خودروهای سنگین مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده نفتی ایران درباره مشکلات سوخت رسانی به رانندگان خودروهای سنگین نیز گفت: هم اکنون قیمت گازوییل در ایران نسبت به کشورهای همسایه نسبت یک به 60 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوآپ فراورده های نفتی در دستور کار است/ نقش شهرک های صنعتی در قاچاق سوخت

سوآپ فراورده های نفتی در دستور کار است/ نقش شهرک های صنعتی در قاچاق سوخت