مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-26فرهنگي

پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز برگزار می شود


فراخوان پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز، ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی، انجمن سینمای جوان ایران-دفتر تبریز، خانه مستند تبریز، انجمن پویانمایی استان، در راستای  تداوم اهداف چهارده دوره از همایش ها و جشنواره ها فیلم (سیب و تبریز) و به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان تبریز اقدام به برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز کرده است.

هادی امینی، دبیر جشنواره فیلم تبریز اظهار کرد:  پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز با هدف ارزش نهادن به جایگاه هنر هفتم و گسترش و پویایی فعالیت های سینمایی در استان، تأکید بر ضرورت تولید فیلم و ترغیب فیلم سازان استان به ساخت فیلم، شناسایی استعدادها و ظرفیت های سینماگران، ایجاد فضای پویا میان جوانان و اهالی سینما برگزار خواهد شد.

امینی گفت: ما برنامه داریم تا در کنار پخش فیلم و بخش رقابتی با برگزاری کارگاه های آموزشی و قضاوت کارشناسانه ی آثار تلاش کنیم تا قدمی در راه ارتقای سطح آثار فنی و کیفی تولیدات سینمایی برداریم.

وی افزود: برگزاری این جشنواره با کیفیت قابل قبول می تواند در مردمی کردن هنر هفتم و بالا بردن سواد سمعی و بصری افراد جامعه و همچنین در معرفی قدمت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز برگزار می شود

پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز برگزار می شود