مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-26اقتصادي

کمک 33 میلیارد تومانی کمیته امداد خراسان شمالی به نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه طی سال قبل 33 میلیارد تومان در قالب کمک موردی به نیازمندان استان کمک شده است، اظهارکرد: بیش از 35 هزار و 337 خانوار کمتر برخوردار استان از برکات این کمک ها بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه کمک های موردی بر اساس نیاز خانواده ها و به منظور برطرف کردن مشکلات آنان پرداخت می شود، گفت: پس از بررسی های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک های موردی به افراد واجد شرایط به صورت بلاعوض پرداخت می شود تا آنان بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: بیشترین کمک های موردی در سرفصل تأمین هزینه های معیشتی، درمانی، تحصیل، خرید لوازم ضروری زندگی، ازدواج و غیره ارائه شد.

الهی راد همچنین به اهدای6 هزار سری لوازم ضروری به مددجویان تحت حمایت این نهاد طی سال قبل اشاره کرد و افزود: این وسایل از تولیدات داخلی و شامل فرش، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرمکن و پنکه و غیره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 18 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد و منابع دولتی برای تهیه و توزیع این لوازم هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 33 میلیارد تومانی کمیته امداد خراسان شمالی به نیازمندان

کمک 33 میلیارد تومانی کمیته امداد خراسان شمالی به نیازمندان