مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-26دانش

«تولید کود نیترات کلسیم»در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، گروه مهندسی زرین تاک کویر مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد باهدف افزایش عملکرد کشاورزی پایدار در کنار تغذیه سالم برای جامعه، - تولید کود نیترات کلسیم در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد با همراهی جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی متخصص در حوزه های مختلف توانسته کود نیترات کلسیم با کیفیت و قدرت جذب بالا تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، گروه مهندسی زرین تاک کویر مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد باهدف افزایش عملکرد کشاورزی پایدار در کنار تغذیه سالم برای جامعه، متکی به تحقیقات و کاربرد اصول علمی، و همراهی جمعی از دانشجویان و اعضای هیات علمی متخصص در حوزه های مختلف این صنعت توانسته است با کسب دانش فنی مورد نیاز، کود نیترات کلسیم با کیفیت و قدرت جذب بالا تولید کند.

جواد قانع مدیر عامل گروه مهندسی زرین تاک کویر هدف از تاسیس این شرکت را افزایش عملکرد کشاورزی با رویکرد تغذیه بهینه عناصر غذایی گیاهان و ترکیبات تخصصی کود ها به همراه استفاده از اصلاح کننده های خاک و آب عنوان کرد.

جواد قانع با بیان اینکه این شرکت با کمک جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی متخصص در حوزه های مختلف این صنعت در سال 1393 تاسیس و از سال 1397 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تولید کود نیترات کلسیم»در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد

«تولید کود نیترات کلسیم»در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد