مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-26سياسي

هشدار حجت الاسلام رفیعی نسبت به ترویج شبهات وهابیت میان شیعیان


وهابیت زیارت، توسل، تبرک جستن، ساخت و ساز قبور و برگزاری جشن و سرور و عزاداری برای اهل بیت(ع) را شرک می داند که متاسفانه این تفکر در میان برخی از شیعیان هم درحال سرایت است که جای تعجب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی طی سخنانی در ادامه سلسله مباحث تفسیر سوره عنکبوت اظهار داشت: در آیه 61 سوره عنکبوت خداوند به نبی خدا می فرماید از مشرکان سوال کن چه کسی این عالم هستی را خلق نموده است؟ و ما در این فرصت به دنبال پاسخ به این پرسش هستیم.

وی افزود: افرادی که بت می پرستند مشکل شان توحید در خالقیت نیست چون مشاهده می کنند که بت هیچ قدرتی ندارد و نمی تواند خالق دنیا باشد بلکه مشکل اصلی آن ها شرک در طاعت و عبادت است.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: هندوها صدها نوع بت دارند و حتی حیوانات را پرستش می کنند هر چند گاو و حیوانات را خالق عالم هستی نمی دانند اما اعتقاد دارند خداوند در این موجودات تجلی کرده است و به طور مثال گاو را نمادی از خداوند می دانند و در حقیقت شرک در عبادت دارند.

رفیعی خاطر نشان کرد: عده ای شرک در خالقیت دارند و عده ای دیگر شرک در عبادت دارند که شرک مشرکان، از نوع دوم بوده و در عبادت شرک دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حجت الاسلام رفیعی نسبت به ترویج شبهات وهابیت میان شیعیان

هشدار حجت الاسلام رفیعی نسبت به ترویج شبهات وهابیت میان شیعیان