مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-04-26اجتماعي

حرکت رو به رشد تأمین ناوگان فعال اتوبوسرانی در 6 ماه گذشته


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با اقدامات انجام شده طی 6 ماه اخیر، تعداد ناوگان فعال به 2300 دستگاه اتوبوس رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره حرکت رو به رشد تأمین ناوگان فعال اتوبوسرانی در 6 ماه گذشته اظهارداشت: بخشی از این تعداد به دلیل موضوعات فنی و عدم انطباق با ساختار خطوط همچون راست درب بودن، قابل به کارگیری در بعضی از خطوط بی آرتی نیستند.

نکاحی خاطر نشان کرد: برخی از ناوگان فعال نیز به دلیل فرسوده بودن هنگام فعالیت در خط دچار نقص فنی شده و به اجبار از خط خارج و جهت تعمیر به تعمیرگاه اعزام می شون.

وی افزود: همه این عوامل به علاوه التهابات حوزه تأمین راننده موجب کاهش آمار اتوبوس های شاغل در خطوط می شود و عملاً تعداد ناوگان دارای سن  زیر عمر فرسودگی  بسیار ناچیز و مربوط به تامین ناوگان اخیر می‏باشد که آن هم با وجود صرف هزینه های بسیار بالا در خرید ناوگان داخلی از وضعیت فنی قابل قبولی برخوردار نبوده و میزان فعالیت آنها در خطوط  از حالت معمول پایین ‏تر است و بخش قابل توجهی، در مسیر تعمیرگاه مجاز خودروساز است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه در سال های اخیر، حوزه حمل و نقل عمومی به طور اعم و ناوگان اتوبوسرانی به طور اخص، مورد بی مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت رو به رشد تأمین ناوگان فعال اتوبوسرانی در 6 ماه گذشته

حرکت رو به رشد تأمین ناوگان فعال اتوبوسرانی در 6 ماه گذشته