مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-04-26حوادث

از توقیف 10 میلیاردی سیگارهای قاچاق تا دستگیری النگو دزدان


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- ، کلان شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

دستگیری سارقان منزل در شمال تهران سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: در پی افزایش سرقت از منازل خالی از سکنه در محدوده کلانتری گاندی بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی به افزایش گشت زنی های انتظامی اشاره کرد و افزود: روز گذشته تیم عملیات کلانتری درحال گشت زنی بودند که پیامی از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر حضور سارقان در ساختمانی سه طبقه خالی از سکنه دریافت کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: بلافاصله مأموران به نشانی اعلامی اعزام و بررسی های اولیه نشان از این داشت تعدادی افراد مشکوک با تخریب درب ورودی وارد ساختمان شده اند.

این مقام انتظامی به بیان اینکه با حضور مأموران از 2 متهم از طریق پشت بام از محل متواری و قصد داشتند سوار بر یک دستگاه خودروی نیسان آبی تحت پوشش خرید ضایعات ساختمانی شوند، ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف 10 میلیاردی سیگارهای قاچاق تا دستگیری النگو دزدان

از توقیف 10 میلیاردی سیگارهای قاچاق تا دستگیری النگو دزدان