مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-26فرهنگي

وجود یک گالری تخصصی در چهارمحال و بختیاری ضروری است


مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: وجود یک گالری تخصصی و حرفه ای در استان برای ارائه آثار هنرمندان تجسمی ضروری است.

- ، محبوبه دمیا اظهار کرد: با توجه به رویکرد و نگاه اصلی برنامه های تجسمی در سال جدید توجه به مسائل اجتماعی، زیست بوم و هویت فرهنگی این واحد نگاه ویژه ای نیز به رویدادها و اتفاق های روز جامعه خواهد داشت و تلاش خواهد کرد اتفاقات روز دنیا و ایران را با زبان هنر تجسمی به نمایش بگذارد.

وی عنوان کرد: هنرمندان تجسمی در رشته های مختلف این هنر در استان از جایگاه هنری بسیار خوبی در کشور برخوردار هستند و بیشتر آثار این عزیزان در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی رتبه های نخست را از آن خود می کنند.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری با اشاره به برگزاری رویدادهای قاب مهربانی، قاب بهشت و قاب عاشقی، عنوان کرد: رویداد قاب مهربانی با هدف کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده آن ها برگزار شد که هنرمندان استان در رشته های مختلف هنرهای تجسمی استقبال بسیار خوبی از این رویداد داشتند و بیش از 500 اثر برای حضور در این نمایشگاه به دبیرخانه ارسال شد و پس از بررسی آثار 60 اثر در معرض دید علاقه مندان در این نمایشگاه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود یک گالری تخصصی در چهارمحال و بختیاری ضروری است

وجود یک گالری تخصصی در چهارمحال و بختیاری ضروری است