مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-26سياسي

گفت وگو با نخبه گیلانی دهه هفتادی: زباله سوز سراوان توهمی بیش نیست


  این روزها ویدیویی از جوان نخبه رشتی دست به دست می شود که وی در آن به برخی از نقد صریحی به رفتار مسؤولان داشته است.

علی احمدی کاسانی یکی از همین جوانان و نخبگانی است که علیرغم تلاش های فراوان هرگز گوش شنوایی برای شنیدن طرح عملیاتی وی به منظور حل مشکل پسماند وجود نداشت.

احمدی کاسانی جوان نخبه رشتی متولد سال 1372 است که تحصیلات خود را در دانشگاه گیلان آغاز و تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه ژنو سوییس و دانشگاه ایالتی کنتیکت آمریکا گذرانده که از وی 6 اختراع در زمینه پسماند و فناوری نانو به ثبت رسیده است.

  باوجوداینکه احمدی کاسانی همچنان دغدغه لندفیل سراوان و مردم گیلان را داشته و آمادگی خود را برای کمک به مسؤولان در دولت جدید اعلام کرده به همین منظور گفتگویی با وی کردیم تا ابعاد مختلف ماجرا و راه حل های موجود برای حل معضل سراوان را بررسی کنیم.

فارس: نظر شما درباره جانمایی لندفیل سراوان و تداوم فعالیت قریب 40 ساله آن چیست؟ احمدی کاسانی: این ها دو بحث متفاوت هستند، اگر از بانیان تصمیم در دهه 60 بپرسید به شما می گویند که تنها برای مدت کوتاه چندماهه قرار بر انباشت زباله در سراوان بود و خود مدیران تصمیم گیر آن زمان مدعی می شوند شما چرا تا به امروز تصمیم را ملغی نکردید و ازنظر بنده هرکسی از آن زمان تاکنون در گیلان مسؤولیت داشته مقصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با نخبه گیلانی دهه هفتادی: زباله سوز سراوان توهمی بیش نیست

گفت وگو با نخبه گیلانی دهه هفتادی: زباله سوز سراوان توهمی بیش نیست