مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-04-26سياسي

دوره شبهه افکنی وهابیت گذشته است


دوره شبهه افکنی گذشته است و ما وهابیون را به مناظره دعوت می کنیم تا اگر جرات دارند بیایند و پاسخ شبهات خود را دریافت کنند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی عصر سه شنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع روزه داران اظهار داشت: کسانی که بت می پرسند به اینکه این بت ها هیچ قدرتی ندارند واقف هستند و آنان در واقع شرک در عبادت و طاعات دارند.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی بیان داشت: برخی ها شرک در خالق و برخی نیز شرک در عبادت دارند و شرک مشرکان در واقع شرکت در عبادت است و بسیاری از هندوها نیز که بت می پرسند و یا حیوانات مختلف را نمادی از خدا می پندارند در حقیقت شرکت در عبادت دارند.

وی با بیان اینکه کسانی که در اعمال خوب خود ریا می کنند دچار شرک شده اند افزود: این شرک در اصطلاح شرک خفی است که این نوع شرک کفر به شمار نمی ورد.

حجت الاسلام رفیعی توحید را نصف دین عنوان کرد و ابراز داشت: تمامی انبیای الهی برای تبلیغ و تبیین توحید مبعوث شده اند تا انسانی مسیر بندگی و اطلاعت از خداوند را بشناسد و در این مسیر حرکت کند.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه فرشتگان و انبیای الهی هر کدام مأمور به انجام کاری هستند که به اذن خداوند است افزود: اعتقاد داشتن به این مسائل شرک نیست بلکه فراموش کردن خالق و پروردگار شرک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره شبهه افکنی وهابیت گذشته است

دوره شبهه افکنی وهابیت گذشته است