مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-04-26سياسي

راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از سال گذشته برگزار خواهد شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس برای اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین باشکوه تر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده و حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سخنران ویژه این راهپیمایی خواهد بود که قبل از مراسم نماز جمعه سخنرانی می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: آحادم مردم در این راهپیمایی می توانند حضور داشته باشند تا با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کنند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی نشان دهند و رژیم اشغالگر همچون آمریکا و اسراییل را محکوم کنند.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: مسیر راهپیمایی از ایستگاه سرعین به سمت بازار مصلی خواهد بود و در سایر شهرستان های استان نیز طبق سال های گذشته مسیرها مشخص شده و از آحاد مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل می آید تا با حضور گرم خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس با شعارهای استکبار ستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواهد بود و در این روز مردم استان اردبیل همانند مردم جهان اسلام تمام جنایت های این رژیم را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از سال گذشته برگزار خواهد شد

راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از سال گذشته برگزار خواهد شد