مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-04-26اقتصادي

8 سالن شرکت دخانیات برای استفاده کشتی گیران باز می شود


طی هماهنگی و تفاهم با فدراسیون کشتی، 8 سالن این شرکت در سطح کشور برای استفاده ورزشکاران علاقه مند، بازگشایی می شود.

- اخبار شرکت ها؛ محمد شیخان، مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با تشریح پیشینه و قدمت دخانیات در جهان، اظهار داشت: دخانیات در دنیا چند بازیگر اصلی دارد، چون صنعت پول سازی است.

شیخان: رفاه پرسنل یکی از اهداف ما در بحث نیروی انسانی است مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه سال 1401، سال جهاد تولید برای دخانیات است، گفت: اعتقاد داریم که باید تولید کیفی این صنعت را ارتقا دهیم.

   وی با بیان اینکه شرکت دخانیات ایران تنها شرکت دارای زنجیره ارزش کامل از بذر تا محصول نهایی در خاورمیانه است، خاطر نشان کرد: در سال 81 یک جریانی در قالب طرح فریب، پای کمپانی های چند ملیتی را به کشور باز کرد و امروز بیش از 75 درصد از سهم بازار داخلی متعلق به کمپانی های چند ملیتی آمریکایی، انگلیسی و ژاپنی شده است.

شیخان با اشاره به اینکه سهم شرکت دخانیات ایران از بازار مصرف داخل به حدود 10 درصد رسیده است، گفت: سطح زیر کشت توتون از 9 هزار هکتار به هزار هکتار کاهش یافته است و باید پرسید که چه کسانی به معیشت و اقتصاد کشاورزان آسیب زدند و منافع واردات توتون به جیب چه کسانی رفته است؟ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سالن شرکت دخانیات برای استفاده کشتی گیران باز می شود

8 سالن شرکت دخانیات برای استفاده کشتی گیران باز می شود