مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-04-26سياسي

ایجاد سایه بان در پایانه مرز مهران توسط بانک آینده برای رفاه حال زائران


در پایانه مرزی مهران به ویژه در بحث ایجاد سایه بان برای رفاه حال زائران مرقد مطهر امام حسین(ع) و شرکت کنندگان در کنگره عظیم اربعین مشارکت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حسن بهرام نیا استاندار ایلام ضمن سفر به تهران و دیدار با مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل بانک گفت: کنگره عظیم اربعین در تابستان و فصل گرم سال برگزار می شود از این رو برای آسایش زائران نیازمند ایجاد سایه بان و تکمیل زیرساخت ها هستیم.

وی تاکید کرد: برگزاری این مراسم معنوی در استان ایلام نیازمند رسیدگی و توجه در ابعاد ملی هست و بایستی بانک آینده و سایر ارگان ها در این امر مشارکت داشته باشند.

فطانت مدیرعامل بانک آینده در این دیدار گفت: ما هم در جهت تکمیل زیرساخت های اربعین در پایانه مرزی مهران به ویژه در بحث ایجاد سایه بان برای رفاه حال زائران مرقد مطهر امام حسین(ع) و شرکت کنندگان در کنگره عظیم اربعین مشارکت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهرام نیا روز گذشته در دیدار با مدیر عامل بانک ملت توانسته بود نظر مساعد این بانک را برای مشارکت در ایجاد زیرساخت های پایانه مرزی مهران در بحث آب سردکن جلب کند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سایه بان در پایانه مرز مهران توسط بانک آینده برای رفاه حال زائران

ایجاد سایه بان در پایانه مرز مهران توسط بانک آینده برای رفاه حال زائران