مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-04-26فرهنگي

درخواستی برای نام گذاری شب تولد استاد بنان به نام روز ملی آواز


برای اجرای ردیف های آوازی، گنجینه ای که از نیاکان به دست ما رسیده است، خوانندگان ایرانی باید دارای حنجره توانمندی باشند، تا بتوانند ظرایف این هنر را به خوبی اجرا کنند.

- درخواستی برای نام گذاری شب تولد استاد بنان به نام روز ملی آواز برای اجرای ردیف های آوازی، گنجینه ای که از نیاکان به دست ما رسیده است، خوانندگان ایرانی باید دارای حنجره توانمندی باشند، تا بتوانند ظرایف این هنر را به خوبی اجرا کنند.

طی یک نامه خطاب به وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواسته شد که شب تولد غلامحسین بنان، به نام روز ملی آواز نام گذاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عده ای از هنرمندان و علاقه مندان به موسیقی طی نامه ای خطاب به محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و سیدعزت الله ضرغامی (وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) خواستار نام گذاری نهم اردیبهشت ماه ـ شب تولد غلامحسین بنان ـ به نام روز ملی آواز شده اند.

در این نامه آمده است: جناب آقای دکتر اسماعیلیوزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامیجناب آقای مهندس ضرغامیوزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با سلام احتراماً به استحضار می رساند آواز که در تقسیمات خسروانی به آن راه می گفتند و به معنای نغماتی است که بدون ضرب آهنگ اجرا می شود، یکی از کهن ترین اشکال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواستی برای نام گذاری شب تولد استاد بنان به نام روز ملی آواز

درخواستی برای نام گذاری شب تولد استاد بنان به نام روز ملی آواز