مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-04-26سياسي

ساخت اردوگاه دانش آموزی غیرقانونی و باعث هدررفت بیت المال شده است


مدیر کل دیوان محاسبات هرمزگان گفت: ساخت اردوگاه دانش آموزی غیرقانونی و باعث هدررفت بیت المال شده است.

- ، ابراهیم مرادیان با اشاره به ترک فعل در برخی دستگاه های اجرایی گفت: اردوگاه دانش آموزی جزیره هرمز درسال 1387 به دستور مقامات استانی احداث آن در زمینی به مساحت 3 هکتار در ساحل دریا آغاز شده است و ساختمان مناسبی برای اردوگاه تفریحی دانش آموزی با هزینه میلیاردی از بیت المال ساخته شده است.

وی عنوان کرد: عملیات احداث اسکلت نماکاری، کاشی سرویسهای بهداشتی، رنگ آمیزی، برق کشی، نصب درب و پنجره ها و محوطه سازی آن انجام شده ولیکن بدلیل عدم نگهداری مناسب و عدم توجه به حراست از اموال بیت المال بدون نگهبان و مراقبت لازم رها شده است.

مرادیان اظهارداشت: در بازدید از این اردوگاه مشخص شد درب و پنجره ها، سیم های برق و سایر لوازمات ساختمان مذکور به سرقت رفته و باعث تخریب نمای ساختمان و محوطه داخلی آن شده است و متاسفانه مسئولان مربوطه هیچگونه مراقبتی از اموال بیت المال بعمل نیاوره اند که موضوع از مصادیق تساهل در نگهداری و تضییع اموال دولت محسوب شده و پرونده مسئولان مربوطه جهت رسیدگی به مقامات مربوطه ارجاع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه نحوه تملک زمین موصوف که تقریبا در حریم 60متری دریا قراردارد و مجوز احداث و تامین اعتبار پروژه موص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اردوگاه دانش آموزی غیرقانونی و باعث هدررفت بیت المال شده است

ساخت اردوگاه دانش آموزی غیرقانونی و باعث هدررفت بیت المال شده است