مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 23:072022-04-26ورزشي

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل


تیم محرم نویدکیا در شبی که برای صعود به پیروزی مقابل الدحیل قطر نیاز داشت با نتیجه ای برعکس و البته پرگل شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

این نماینده ایران سزاوار حذف بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گرانترین و متمول ترین تیم باشگاهی فوتبال ایران که با انبوهی از ستاره های داخلی تقویت شده بود، حتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم جلوتر نرفت و با دریافت گل های فراوان از دور مسابقات کنار رفت.

تیم های سپاهان ایران و الدحیل قطر از ساعت 21:45 امشب (سه شنبه - به وقت ایران) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022، در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان مقابل هم صف آرایی کردند که در این بازی الدحیل به برتری 5 بر 2 دست یافت.

مایکل اولونگا کابوس تیم های ایرانی در آسیا؛ در دقیقه 10 موفق به گلزنی شد، اما محمد نژادمهدی در دقیقه 20 گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند.

زردها امیدوار شده بودند اما در ادامه نیمه اول، اولونگا در دقیقه 35 و ادمیلسون جونیور در دقیقه 41 باز هم دروازه شاگردان نویدکیا را گشودند.

فرجانی ساسی نیز در دقیقه 50 گل چهارم الدحیل را وارد دروازه سپاهان کرد تا تیر خلاص را به نماینده کشورمان شلیک کند.

سروش رفیعی در دقیقه 82 یکی از گل های الدحیل را با یک ایستگاهی فوق العاده زیبا جبران کرد، اما این گل پایان اتفاقات مهم مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل