مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 23:322022-04-26بين الملل

احتمال تعلیق انتخابات منطقه ای در روسیه


برخی رسانه های غربی ازاحتمال تعلیق انتخابات منطقه ای در روسیه ناشی از نبرد روسیه با اوکراین خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، برخی رسانه های غربی روزسه شنبه مدعی شدند که روسیه ممکن است به دلیل نبرد در اوکراین و سایر موضوعات داخلی  انتخابات منطقه ای در این کشور را به حالت تعلیق درآورد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه خبری بلومبرگ منابع آگاه مدعی شدند که کرملین در حال بررسی طرحی برای تعلیق انتخابات منطقه ای است که قرار است در ماه سپتامبر در بحبوحه نگرانی ها در مورد افزایش تنش های اجتماعی به دلیل جنگ در اوکراین و تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده و متحدانش انجام شود.

روزنامه های روسی گزارش دادند که این پیشنهاد ممکن است فردا چهارشنبه، حین دیدار ولادیمر پوتین رییس جمهور روسیه با قانونگذاران روس در شهر سنت پترزبورگ ارائه شود.

بلومبرگ مدعی شد که این گفت وگوها نشان دهنده نگرانی کرملین از افزایش هزینه های سیاسی و اقتصادی ناشی از نبرد با اوکراین است که بدون هیچ نشان ای از پایان وارد سومین ماه خود می شود.

 این در حالی است که در حال حاضر نظرسنجی ها نشان می دهند که حمایت از پوتین به بالاترین حد خود رسیده است، اما افزایش تلفات در میدان جنگ و اعمال تحریم ها و وخامت اوضاع اقتصادی می تواند این وضعیت را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعلیق انتخابات منطقه ای در روسیه

احتمال تعلیق انتخابات منطقه ای در روسیه