مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 00:472022-04-26سياسي

دانشگاه لرستان برای رفع مشکلات استان هیات های اندیشه ورز تشکیل داد


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان گفت : به دنبال این هستیم که با استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورز بتوانیم مشکلات و چالش های استان را با علم و توانمندی حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مصطفی کرم پور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جدا شدن دو  معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، عنوان کرد: با شروع کار در چند وقت اخیر 11 هیات اندیشه ورز را در بیشتر رشته ها از جمله صنعت،انرژی، گردشگری و فرهنگ تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مدنظر ما شناسایی و حل معضلات استان است، اظهار کرد: متاسفانه دانشگاه در گذشته نتوانسته خودش را با جامعه وفق دهد، یعنی مشکلات جامعه را شناسایی و رفع نکرده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورز بتوانیم مشکلات و چالش های استان را با علم و توانمندی حل کنیم.

کرم پور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که انیمیشن سازی را در دانشگاه لرستان راه اندازی کنیم، گفت: نکته دیگر توجه ویژه به فارغ التحصیلان است که پس از آموزش آماده کار شوند.

وی به برند سازی عسل لرستان هم اشاره کرد و گفت: پژوهشگاه عسل دانشگاه لرستان با تعیین ساکاروز و تشخیص عسل ارگانیک به دنبال برندسازی و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه لرستان برای رفع مشکلات استان هیات های اندیشه ورز تشکیل داد

دانشگاه لرستان برای رفع مشکلات استان هیات های اندیشه ورز تشکیل داد