مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-04-27اجتماعي

شناسایی نقاط حادثه خیز پایتخت


سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شناسایی همه نقاط حادثه خیز معابر پایتخت برای افزایش ایمنی حمل و نقل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسینی نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباره نقاط حادثه خیز در تهران گفت: مناطق تهران به فراخور نوع ترافیک حاکم و نوع تصادفات بررسی می شود به خصوص مناطقی که مسیر بزرگراهی از محدوده منطقه آنها عبور می کند، چراکه نوع و شکل تصادفات در این مناطق متفاوت است.

وی با بیان اینکه گروه پایش تصادفات اداره کل مهندسی و ایمنی شکل گرفته است که نوع تصادفات، تعداد و تکرر آن را شناسایی می کند، افزود: این بازدیدها در سطح مناطق 22 گانه فعال است، اما اولویت بازدید با مناطقی است که براساس آمارها بیشترین تصادفات را به لحاظ نوع معبر داشته باشند، بگونه ای که مناطق 18 و 19 که درگیر بزرگراه آزادگان هستند و همچنین مناطق 15 و 16 به علت ثبت بیشتر تصادفات در آنها در اولویت رفع خطر و ایمن سازی معابر هستند.

وی ادامه داد: بیشتر نوع تصادف در بزرگراه آزادگان برخورد خودرو با عابر پیاده است و سهم عابرین پیاده در فوتی های این بزرگراه بیشتر است به همین دلیل نصب پل عابرپیاده و ایمن سازی مسیرهای ورودی و خروجی بزرگراه آزادگان در دستور کار قرار گرفته تا تصادفات با اصلاح هندسی کاهش یابد که این موارد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نقاط حادثه خیز پایتخت

شناسایی نقاط حادثه خیز پایتخت