مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-04-27سياسي

توزیع 2500 بسته کمک معیشتی در قشم


امام جمعه شهرستان قشم از اجرای طرح مواسات وکمک های مومنانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی صبح امروز با اشاره به توزیع 2500 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بین خانواده های  نیازمندان و ایتام شهرستان قشم بیان داشت: این کمک ها با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم، سپاه ناحیه قشم، کمیته امداد امام خمینی(ره)، موکب انصار المهدی، بخشداران و خیرین معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 وی اظهار داشت: کمک های نهادها، ادارات و خیرین محترم بخصوص در این ماه عزیز می تواند گره گشای بسیاری از افرادی باشد که توانایی لازم برای خرید مایحتاج خود را ندارند و می طلبد این سنت حسنه تداوم داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم نیر گفت: ان اقدام در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب و با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان بین نیامندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ حجت امیری کیا ادامه داد: ارزش هر بسته 5 میلیون ریال است و امیدواریم بتوانیم با توزیع این بسته ها بخشی از کمبود کالاهای اساسی بین نیازمندان شهرستان را برطرف سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2500 بسته کمک معیشتی در قشم

توزیع 2500 بسته کمک معیشتی در قشم