مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-04-27اقتصادي

عملیات عمرانی پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان آغاز نشود، می روم


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به عدم شروع پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان عنوان کرد: اگر پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان شروع نشود، - من از اینجا می روم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله یوسفی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود نیرو در بدنه راه و شهرسازی، عنوان کرد: طرح مسکن مهر مقوله ای مهم بود که توانست بخشی از نیازهای جامعه در حوزه مسکن مرتفع سازد و حال طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن 121 هزار نفر ثبت نام اولیه داشته اند که در پالایش اولیه، 95 هزار نفر واجد شرایط بودند؛ ادامه داد: در این زمینه دو مرحله پالایش دیگر ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تصریح بر اینکه دولت سیزدهم، ساخت 100 هزار مسکن برای استان همدان را طی 4 سال برای استان همدان پیش بینی کرده است؛ تصریح کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن برای 95 هزار نفر در استان بالغ بر 2 هزار و 600 متر مربع است.

این مسئول با بیان اینکه از این میزان تاکنون حدود 910 هکتار زمین فراهم شده است، گفت: حدود یک هزار و 700 هکتار کسری زمین داریم؛ بدین ترتیب سعی داریم تا با تمهیدات اندیشیده شده، این کسری زمین را جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان آغاز نشود، می روم

عملیات عمرانی پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان آغاز نشود، می روم