مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-04-27سياسي

آبزی پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می یابد


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، آبزی پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می یابد.

- خبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری سه شنبه شب در آیین افطاری وحدت و مقاومت در جزیره شمالی بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: وحدت بین مسلمانان یکی از مهمترین موضوعات است که در صدر برنامه ها و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدبیر امام راحل (ره) قرار دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی به اهداف عالی خود با وحدت بین مسلمانان شیعه و اهل سنت ممکن می شود و در حالی که تا پیش از انقلاب این مهم برای دلسوزان عرصه دین و دین مداران و حامیان ارزش های دینی یک آرزو بود، به فضل الهی در نظام اسلامی محقق شده است.

وی بیان کرد: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی امروز یک حقیقت انکارناپذیر است که دشمنان کینه توز اسلام را که نمی توانند پیشرفت اسلام را ببینند نگران کرده است و همه توطئه ها و دسیسه هایی که علیه اسلام و نظام مقدس اسلامی طراحی می شود نشانه موفقیت مسلمانان با تحقق وحدت برای رسیدن به اهداف خود است.

وی گفت: امروز مسلمانان نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان با وحدت و تاسی از امام راحل (ره) و توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری دشمنان را به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبزی پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می یابد

آبزی پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می یابد