مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-27سياسي

جلوگیری از ورود کالای قاچاق کمک به تولید در کشور است


جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: کاری که مرزبانان کشور در جلوگیری از ورود کالای قاچاق می کنند در نهایت کمک به ارتقای تولید در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی سه شنبه شب در حاشیه ضیافت افطاری و نشست صمیمانه با کارکنان و سربازان وظیفه ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی بندر ماهشهر، هدف از حضور در جمع آنان را عرض خداقوت و ابلاغ سلام سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد و گفت: در مجموعه ستاد انتظامی کل کشور قدردان زحمات شما و بیش از همه خانواده های شما هستیم.

وی، حراست از مرزهای آبی و خشکی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق در این منطقه اقتصادی کشور را گامی در جهت تحقق شعار سال دانست و افزود: مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در مرزها با عشق و علاقه و با روحیه جهادی خدمت می کنند و مسئولیت حراست و برقراری امنیت مرزها را به عهده دارند که این افتخار بزرگی برای مرزبانان نیروی انتظامی است.

سردار رضایی ادامه داد: همکاری و هماهنگی مرزنشینان با مرزبانان در مناطق مرزی به خوبی آشکار و ثمره این همکاری برقراری امنیت و آرامش در مرزها است و آمادگی مرزبانان و دریابانان با زبان روزه جای تقدیر دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: برای حراست از مرزها و برقراری امنیت جان خود را فدا می کنیم تا مردم و مرزنشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود کالای قاچاق کمک به تولید در کشور است

جلوگیری از ورود کالای قاچاق کمک به تولید در کشور است