مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-27اقتصادي

طرح های صنعتی شهرضا در اولویت سفر ریاست جمهور به اصفهان


فرماندار شهرضا با تأکید بر لزوم بهره گیری از سفر ریاست جمهور به استان اصفهان گفت: ظرفیت های جدیدی مانند شیمی پارک در منطقه پاتله و منطقه ویژه اقتصادی جزو طرح های دارای اولویت برای پیشرفت و اشتغال زایی شهرستان شهرضا است.

- سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه واحدهای صنعتی خارج از شهرک های صنعتی شهرضا سازمان مسؤول ندارند، اظهار داشت: صنایع خارج از شهرک های صنعتی شهرضا نیازمند تأمین سازمان مسؤول هستند که می توانند به شهرک صنعتی خصوصی سوق داده شوند و با همکاری اداره صمت و شرکت شهرک ها دارای سازمان مسؤول شوند.

وی با اشاره به فعال شدن ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرضا افزود: بیش از 15 مورد از صنایع شهرضا که مشکل داشتند به ستاد تسهیل استان اصفهان معرفی شدند.

جعفری با تأکید بر لزوم بهره گیری از سفر ریاست جمهور به استان اصفهان، گفت: شهرضا به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب کشور در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد، ظرفیت های جدیدی مانند شیمی پارک در منطقه پاتله و منطقه ویژه اقتصادی جزو طرح های دارای اولویت برای پیشرفت و اشتغال زایی شهرستان شهرضا است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه ظرفیت شهرک های صنعتی شهرضا تکمیل شده است و افراد بسیاری متقاضی زمین در شهرک های صنعتی هستند، بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های صنعتی شهرضا در اولویت سفر ریاست جمهور به اصفهان

طرح های صنعتی شهرضا در اولویت سفر ریاست جمهور به اصفهان