مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-04-27ورزشي

حضور ملی پوشان آسیایی در چرخه انتخابی کشتی فرنگی


تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد که اعضای این تیم همچنان می توانند در چرخه انتخابی برای میادین پیش رو تلاش کنند.

- ، سی و دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 30 و 31 فروردین ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد که در پایان تیم کشورمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

شاگردان محمد بنا در این دوره از مسابقات 4 مدال طلا توسط محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم کسب کردند.

یک مدال نقره هم توسط مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم و دو مدال برنز هم توسط ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم و عارف حبیب اللهی در وزن 77 کیلوگرم بدست آمد.

بدین ترتیب پرونده مسابقات قهرمانی برای شاگردان محمد بنا بسته شد اما همچنان میادین بین المللی و مهم دیگری همچون رقابت های جهانی و بازی های آسیایی در پیش است و چرخه انتخابی تیم ملی ادامه دارد.

به گفته کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان 6 ملی پوش اعزامی به آسیایی مغولستان برای اولین بار به میدان بین المللی اعزام شدند و در مجموع ترکیب جوان و آینده داری به روی تشک رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ملی پوشان آسیایی در چرخه انتخابی کشتی فرنگی

حضور ملی پوشان آسیایی در چرخه انتخابی کشتی فرنگی