مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-04-27اقتصادي

اهدای 1282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سمنانی


جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از اهدای بیش از یک هزار و 282 سری جهیزیه به زوج های نیازمند استان به ارزش بیش از 30 میلیارد تومان خبر داد.

- مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اهداف این قرارگاه و تلاش در جهت محرومیت زدایی اظهار کرد: تسهیل در امر ازدواج نیازمندان با توزیع جهیزیه از برنامه های مهم و اولویت دار این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در 21 عرصه و خدمت مختلف برگزار می شود، افزود: یکی از این عرصه ها، توزیع جهیزیه در بین زوج های نیازمند است که عملکرد استان سمنان در این حوزه مطلوب بود.

کاشفی با بیان اینکه از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تاکنون بیش از یک هزار و 282 سری جهیزیه بین زوج های نیازمند استان توزیع شده است، اظهار کرد: ارزش این تعداد جهیزیه توزیع شده، بیش از 30 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: تهیه و توزیع جهیزیه ها به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی، اقشار مختلف بسیج، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، بهزیستی، خیرین و جمعی دیگر از مردم و نهادها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سمنانی

اهدای 1282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سمنانی