مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-04-27سياسي

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در محرومیت زدایی از اردبیل


گروه های جهادی نقش مهمی در محرومیت زدایی از شهرستان اردبیل دارند و همت این گروه ها و بسیج سازندگی در این حوزه چشمگیر و قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد صبح امروز در جلسه کارگروه گروه های جهادی اظهار کرد: گروه های جهادی نقش مهمی در محرومیت زدایی از شهرستان اردبیل دارند و همت این گروه ها و بسیج سازندگی در این حوزه چشمگیر و قابل تقدیر است.

وی افزود: اصلی ترین مطالبات و مشکلات روستاییان در حوزه آب شرب، آب کشاورزی، طرح هادی، راه روستایی، راه بین مزارع و مسکن محرومین است که علاوه بر اختصاص اعتبارات ملی و استانی و شهرستانی از توانایی های گروه های جهادی نیز استفاده می شود.

فرماندار اردبیل به ضرورت اولویت بندی مشکلات و مطالبات مناطق محروم اشاره و بیان کرد: باید با همکاری دستگاه های مربوطه و گروه های جهادی، این مشکلات برطرف گردد.

سید محمد اعتماد تصریح کرد: ایجاد درآمد پایدار در روستا از مهاجرتجلوگیری می کند و دستگاه های اجرایی موظف هستند زیرساخت های لازم در این زمینه را فراهم کنند .

وی گفت: گروه های جهادی در 62 حوزه فعالیت می کنند، با برنامه ریزی در این حوزه ها می توانیم گام بزرگی در محرومیت زدایی از شهرستان اردبیل برداریم و در نظر داریم بیش از پیش از ظرفیت گروه های جهادی در حوزه اجتماعی و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در محرومیت زدایی از اردبیل

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در محرومیت زدایی از اردبیل