مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-04-27ورزشي

شطرنج‎بازان پسر کشور در راه همدان


همدان در مسابقات قهرمانی رده های سنی کشور در رده ‏ سنی زیر هشت سال و زیر 18 سال پسران کشور انتخاب شده است.

- امیرعرفان هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به میزبانی همدان در رویداد شطرنج کشور، اظهار کرد: استان همدان میزبان مسابقات رده های سنی کشور در رده های سنی زیر هشت سال و زیر 18 سال پسران خواهد بود.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی رده های سنی کشور که در سالن 6 هزارنفری شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان برگزار می‎شود از 17 اردیبهشت آغاز و در 23 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

رییس هیأت شطرنج استان همدان تصریح کرد: خوشبختانه شرایط میزبانی کاملاً مطلوب است و شرایط را به سمتی برده‎ایم که بتوانیم در خور نام بزرگ همدان این مسابقات را میزبانی کنیم و شطرنج‏ بازان بدون دغدغه پذیرش و اسکان در این رویداد حاضر شوند.

وی با بیان اینکه تمام ثبت نام های مسابقات ما صرفاً به صورت آنلاین و از طریق سایت هیئت شطرنج استان امکان پذیر خواهد بود و آخرین قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) بر مسابقات حاکم است گفت: جدول مسابقات برای محاسبه ریتینگ شطرنج بازان به فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد.

هاشمی یادآور شد: مسابقات استانی و کشوری به روش سوییسی برگزار خواهد شد و زمان مسابقه برای هر بازیکن 90 دقیقه با 30 ثانیه پاداش برای هر حرکت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شطرنج‎بازان پسر کشور در راه همدان

شطرنج‎بازان پسر کشور در راه همدان