مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-27اقتصادي

فرماندار فردیس: جمعیت واقعی شهرستان دو برابر آمار جمعیتی است


مبنای توزیع اعتبارات و سرانه ها در حوزه های مختلف 480 هزار نفر به عنوان جمعیت این شهرستان برمبنای سرشماری سال 95 است درحالیکه جمعیت واقعی نزدیک به دوبرابر این میزان است.

- خداداد کاشفی، فرماندار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با بیان اینکه جبران عقب ماندگی های فردیس نیاز به عزم جدی مسؤولان دستگاه ها و  پشتیبانی و حمایت همه جانبه  دارد، گفت: ضمن اینکه مشکلاتی که در طول سالیان متمادی ایجاد شده، ظرف مدت  کوتاه، قابل حل نیست.

اگرچه ما از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات شهرستان دریغ نمی کنیم، اما باید توجه داشت که سطح انتظارات و مطالبه گری ها مطابق با  محدودیت اعتبارات و امکانات دستگاه ها باشد.

وی با بیان اینکه تثبیت جمعیتی فردیس ضرورت دارد، اظهار کرد: در حالیکه جمعیت فردیس در سرشماری سال 95، 480 هزار نفر محاسبه شده و هنوز هم همین عدد مبنای محاسبه بودجه و امکانات برای فردیس قرار می گیرد، بر اساس بررسی های انجام شده و محاسبه مشترکین دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز ، جمعیت فردیس به بیش از 750 هزار نفر می رسد.

نماینده دولت در شهرستان فردیس بر لزوم تعیین تکلیف موضوع انتزاع فردیس و تعیین حدود مرزی شهرستان تاکید کرد و گفت: انتزاع فردیس از کرج بر روی کاغذ انجام شده، در حالیکه در بسیاری از موضوعات انتزاع صورت نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فردیس: جمعیت واقعی شهرستان دو برابر آمار جمعیتی است

فرماندار فردیس: جمعیت واقعی شهرستان دو برابر آمار جمعیتی است