مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-27اقتصادي

سقوط آزاد محبوبیت بایدن در آمریکا


نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد محبوبیت بایدن در سراسر آمریکا رو به کاهش است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، طبق نتایج نظرسنجی مؤسسه سیاست هاروارد ، در بحبوحه افزایش سرسام آور هزینه های زندگی و قیمت بی سابقه گاز در آمریکا، محبوبیت جو بایدن در عرض یک سال 20 درصد کاهش داشته است و تنها 41 درصد از جوانان 18 تا 29 سال آمریکایی از عملکرد بایدن بعنوان رییس جمهور رضایت دارند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، خبر بد برای بایدن به اینجا ختم نمی شود و گزارش ها نشان می دهد که میزان نارضایتی از عملکرد بایدن در 40 ایالت از 50 ایالت آمریکا از جمله ایالات کلیدی این کشور که رو به افزایش است.

طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی ها، در ویرجینیای غربی، 74 درصد از آن هایی که در نظرسنجی شرکت کرده اند از عملکرد بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا ناراضی هستند و میزان رضایتمندی از عملکرد بایدن در بین احزاب مستقل نیز با کاهش 38 درصدی در میشیگان و کاهش 33 درصدی در جورجیا و مینه سوتا مواجه بوده است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی هایی در روزها و هفته های اخیر انجام گرفته که نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها تمایلی ندارند که بایدن در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط آزاد محبوبیت بایدن در آمریکا

سقوط آزاد محبوبیت بایدن در آمریکا