مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-27ورزشي

هیأت‎های ورزشی حسابرسی مالی می‎شوند/ تغییر در اساسنامه هیأت های ورزشی


معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، از تغییر در اساسنامه هیأت‎های ورزشی خبر داد و گفت: از سال 1401 تمام کمک‎های دولتی که با هیأت‎های ورزشی واریز شود، - علی ضمیری کامل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برنامه ریزی دستگاه ورزش برای سال 1401، اظهار کرد: طی برنامه ریزی با کارشناسان و هیأت‎های ورزشی، برای سال جاری یک برنامه خوب تدوین شده که به نوعی سیاست‏ های کلی ورزش استان همدان خواهد بود.

وی ادامه داد: در اولین قدم باید به سرعت نسبت به تعیین تکلیف مجامع انتخاباتی 19 هیأت‎ ورزشی استان رسیدگی شود، زیرا در حال حاضر 10 هیأت با سرپرست اداره می‎شود و 9 هیأت دیگر نیز در مرحله پایان دوره چهارساله خود هستند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان از تغییر در اساسنامه مجامع انتخاباتی خبر داد و افزود: طبق قانون جدید دستگاه ورزش کشور، تمام افرادی که برای هیأت‎های ورزشی کاندیدا خواهند شد، باید از قبل اعضای هیأت رییسه و ارکان اصلی هیأت را انتخاب و رسماً به مجمع معرفی کنند.

وی اضافه کرد: طبق قانون جدید، هیأت‎های ورزشی که از کمک‎های اعطایی دولت بهره‎مند می‎شوند باید توسط ذی‎حساب، حسابرسی شوند و امیدواریم هیأت‎ها بتوانند با شرایط جدید خود را هماهنگ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت‎های ورزشی حسابرسی مالی می‎شوند/ تغییر در اساسنامه هیأت های ورزشی

هیأت‎های ورزشی حسابرسی مالی می‎شوند/ تغییر در اساسنامه هیأت های ورزشی