مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-27ورزشي

شماره های سرخ ایرانسلی به هواداران پرسپولیس تحویل داده شد


سیم کارت های رند ایرانسلی با پیش شماره «0900» و «6 بار تکرار عدد 6» که به مناسبت شهرآورد تهران به حراج گذاشته شده بودند، طی مراسمی به برندگان این حراج، - به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این مراسم، 10 عدد سیم کارت رند ایرانسل با پیش شماره 0900 و 6 بار تکرار عدد 6 ، ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس، به برندگان حراج این شماره ها، تحویل داده شد.

در این رویداد که در ورزشگاه شهید کاظمی تهران (محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس) و با حضور برخی بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، از جمله کریم باقری و افشین پیروانی برگزار شد، علاوه بر سیم کارت های فوق، 10 عدد توپ رسمی لالیگا، توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و 10 عدد پیراهن شماره 6 تیم پرسپولیس نیز، توسط باشگاه، با امضای بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس، به رسم یادبود، به خریداران اهدا شد.

همچنین در چارچوب اجرای این طرح، 30 درصد از درآمد حاصل از فروش سیم کارت های مذکور، با هدف کمک به رشد تیم های پایه باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه اهدا می شود.

ایرانسل، حامی باشگاه پرسپولیس، همزمان با برگزاری شهرآورد تهران، مزایده شماره های رند ایرانسلی ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس را با هدف حمایت از این باشگاه، برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره های سرخ ایرانسلی به هواداران پرسپولیس تحویل داده شد

شماره های سرخ ایرانسلی به هواداران پرسپولیس تحویل داده شد