مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-27اقتصادي

پلمپ 3 واحد قصابی متخلف در شهرستان مهران


تعداد 3 واحد قصابی در سطح شهرستان که مبادرت به کشتار دام در خارج از کشتارگاه و بدون رعایت ضوابط بهداشتی کرده بودند شناسایی و با دستور قضایی پلمپ شدند.

- فاطمه احمدی رییس اداره دامپزشکی شهرستان مهران صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولیدی و عرضه فرآورده های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان، طرح تشدید نظارت های بهداشتی به منظور کنترل بهداشتی انواع فرآورده های خام دامی در مراکز تولیدی و عرضه، رستوران ها و غذاخوری های فعال در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان مهران درحال انجام است.

وی افزود: در همین راستا و در پی تلاش بی وقفه اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده های خام دامی این شهرستان علاوه بر نظارت و ابلاغ تذکرات بهداشتی به متصدیانی که ضوابط بهداشتی دامپزشکی را رعایت نمی کنند تعداد 3 واحد قصابی سطح شهرستان که مبادرت به کشتار دام در خارج از کشتارگاه و بدون رعایت ضوابط بهداشتی کرده بودند پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور قضایی با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی و پلیس اماکن پلمپ شدند.

  رییس دامپزشکی شهرستان مهران در پایان گفت: از عموم مردم شهرستان درخواست داریم گوشت و فرآورده های گوشتی مورد نیاز خود را از مراکز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 3 واحد قصابی متخلف در شهرستان مهران

پلمپ 3 واحد قصابی متخلف در شهرستان مهران