مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-27اقتصادي

افزایش 38 درصدی خرید تضمینی چای در کشور


رییس سازمان چای کشور با اشاره به آغاز خرید تضمینی چای در کشور گفت: امسال قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای افزایش یافته و بر اساس علام شورای قیمت گذاری هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک با 38 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خرید تضمین چای در گیلان با سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: کشت چای یکی از شغل های اساسی مردم استان های شمالی است که بسیار به اقتصاد استان گیلان کمک می کند.

وی با اشاره به آغاز خرید تضمینی چای در  کشور افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون 42 تن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شده است.

رییس سازمان چای کشور نقش کارخانجات چای در توسعه این صنعن و خرید تضمینی را بسیار مؤثر دانست و گفت: با تلاش های صورت گرفته تاکنون با صاحبان 120 کارخانه چایسازی برای خرید برگ سبز چای قرار داد امضا شده است.

جهانساز با ابراز خرسندی از افزایش قیمت خرید تضمینی چای در کشور بیان کرد: امسال قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای افزایش یافته و بر اساس علام شورای قیمت گذاری هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک با 38 درصد افزایش یافته است که بسیار می تواند به رشد اقتصادی استان گیلان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی خرید تضمینی چای در کشور

افزایش 38 درصدی خرید تضمینی چای در کشور