مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-27ورزشي

فضاسازی شهری بمناسبت روز جهانی قدس در زنجان انجام شده است


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، گفت: فضاسازی شهری بمناسبت روز جهانی قدس در سطح شهر زنجان انجام شده است.

- ، غلامرضا نظری گفت: با بیان اینکه روز قدس، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنان در مقابل دشمنان است و تنها به قدس و فلسطین اختصاص ندارد، گفت: روز قدس برای جامعه، تمرینی در راستای همدلی افراد، توجه به احقاق حق، اتحاد جامعه در مقابل ظلم و جور و مصداق بارزی برای تحقق ارزش های والای انسانی است.

وی افزود: امسال نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی و تدبیر عالمانه بنیانگذار کبیر انقلاب، همچون سال های گذشته مردم زنجان همگام با سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، در روز قدس آزادی فلسطین را فریاد خواهند زد تا از این طریق مردم مظلوم این سرزمین را یاری کنند و انسجام و اتحاد خود را در پایبندی به آرمان فلسطین به رخ جهانیان بکشند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، اظهارداشت: براین اساس مدیریت شهری نیز همراه و همگام با ملت شریف در این روز مهم، در راستای اشاعه فرهنگ پایداری، مقاوت و استکبارستیزی، ترویج گفتمان عدالت محوری و تقویت و انسجام روحیه وحدت و همدلی جامعه اسلامی، اقدام به برگزاری فعالیت های مختلف به ویژه در مسیر راهپیمایی شهر زنجان و بصورت متمرکز در بلوار دارالقرآن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی شهری بمناسبت روز جهانی قدس در زنجان انجام شده است

فضاسازی شهری بمناسبت روز جهانی قدس در زنجان انجام شده است