مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-04-27پزشكي

هشدار به شهروندان؛ واکسیناسیون را تکمیل کنید!


سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: رنگبندی کرونایی استان زرد و آبی اما پایدار است اما کرونا هنوز وجود دارد فقط آمارها بالا و پایین نمی شود که این امر نشان دهنده نقش موثر واکسیناسیون بر کنترل بیماری کروناست.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، وضعیت کرونایی استان را پایدار اعلام کرد کرد و گفت: در حال حاضر رنگبندی کرونایی شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و فردیس آبی و سایر شهرستان ها به رنگ زرد هستند.

آمارهای کرونایی استان پایدار است و موارد بستری در حداقل ممکن و حدودا 100 نفر است و موارد سرپایی و مبتلایان نیز ثابت است.

  وی خاطر نشان کرد: شرایط پایدار به معنی آن نیست که کرونا در البرز وجود ندارد بلکه با یک آمار حداقلی ثابت است و کم و زیاد نمی شود که این وضعیت نشان دهنده تاثیر واکسیناسیون است.

این مقام مسؤول بر لزوم تکمیل دوره واکسیناسیون و تزریق سه دُز واکسن تاکید کرد و از شهروندان تقاضا کرد: افرادی که واکسیناسیون را کامل نکردند در اسرع وقت برای تکمیل آن اقدام کنند.

دستورالعمل دُز چهارم هم برای افراد بالای 80 سال و افرادی مثل کادر درمان که در معرض ابتلا هستند، ابلاغ شده و می توانند در صورتیکه 4 تا 6 ماه از تزریق دُز سوم گذشته باشد، دُز چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به شهروندان؛ واکسیناسیون را تکمیل کنید!

هشدار به شهروندان؛ واکسیناسیون را تکمیل کنید!