مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-27سياسي

مدیریت انقلابی و جهادی در شهرستان رزن


همدان_مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: مدیریت انقلابی و جهادی که در شهرستان رزن شکل گرفته است می تواند تحولات چشمگیر شکل دهد.

- ، حجت الاسلام محمد هادی نظیری در دیدار با فرماندار رزن با اشاره به تحولات مثبت و اثرگذار در مدیریت شهرستان رزن اظهار کرد: خدمت به مردم و باز کردن گره از مشکلات ایجاد سرمایه اجتماعی برای انقلاب است.

وی با بیان اینکه رضایت مردم مهمترین سرمایه است، ادامه داد: اقدامات شکل گرفته در ماه های گذشته در حوزه خدمت رسانی و ایجاد روحیه اقدام و عمل در شهرستان رزن به امید آفرینی در میان مردم منجر شده است.

نظیری شکل گیری روحیه خدمت رسانی متعهدانه را بسیار مؤثر و مهم دانست و گفت: تخصص و تعهد در کنار هم ویژگی مهم مدیریت جدید شهرستان رزن است به طوری که این موضوع در بین مردم و مدیران استان نیز زبانزد است.

وی ظرفیت های فرهنگی شهرستان رزن را ارزشمند دانست و گفت: عمق و غنای فرهنگ دینی در شهرستان رزن می تواند بستر اقدامات اثرگذار و جریان ساز در حوزه بلیغی و فرهنگی باشد که شرایط اجتماعی را به نقطه مطلوب نزدیک کند.

در این نشست فرماندار رزن نیز از اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن تقدیر کرد و گفت: رویکردهای این اداره در شهرستان اثر بخش و مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت انقلابی و جهادی در شهرستان رزن

مدیریت انقلابی و جهادی در شهرستان رزن