مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-04-27بين الملل

دنیای بدون رژیم صهیونیستی


جای بهتری برای مردم منطقه خواهد بود یا خیر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعید شهرابی فراهانی طی یادداشتی در خبرگزاری دفاع مقدس نوشت: رژیم بی ریشه و جعلی اسراییل مدیون و مرهون فرصت طلبی مطرودین صهیونیست و ضعف استعمار انگلیس پس از دو جنگ جهانی ویرانگر بود؛ جنگ هایی که از اختلافات اروپاییان سرچشمه می گرفت، ولی در تاوان آن غیراروپایی ها نیز باید شریک می شدند.

اقلیت های خائن در میان دربار های اقتدارگرای خاورمیانه و اکثریت جاهل در بدنه اجتماعی، شرایط را پدید آوردند تا ویروس مهاجم صهیونیست، غده ای سرطانی را در منطقه بکارد و در این بین استعمار بریتانیا و اروپایی ها با حمایت های خود مسیر را برای آنان هموار می کردند، زیرا در اروپا کسی تمایل نداشت تا هزینه های تاریخی، سیاسی و هویتی این یهودی های سرگردان را تقبل کند.

در آستانه روز قدس بازخوانی مصائبی که بر مردم منطقه، فلسطین و لبنان و .

از جانب مهاجمان صهیونیست تحمیل شده و همچنین ارزیابی روند مبارزه با جنایات آن ضروری و لازم است و قطعاً قلم های متعهد و آزاده از پرداختن به قضیه اصلی و محوری قدس غفلت نخواهند کرد.

از دید نگارنده جا دارد در کنار بازخوانی گذشته و آینده پژوهی مسیر پیش رو، اذهان و افکار را به اندیشه حول یک پرسش مهم دعوت کرد؛ دنیای بدون اسراییل - به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای بدون رژیم صهیونیستی

دنیای بدون رژیم صهیونیستی