مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-04-27اجتماعي

وزش لحظه ای تندباد در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود


مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از وزش لحظه ای تندباد در استان خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

- فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر از وزش باد متوسط و گاهی نسبتاً شدید با مؤلفه های شمالی و جنوبی با سرعت بیش از 50 کیلومتر در ساعت در استان خبر داد و اظهار داشت: احتمال تندبادهای لحظه ای در برخی ساعات، افزایش موقتی ارتفاع موج و تلاطم دریا وجود دارد.

وی زمان وقوع آن را پنجشنبه، جمعه و شنبه و محل آن را سواحل و فراساحل استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: افزایش موقتی ارتفاع موج خلیج فارس و اختلال موقت در ترددها و فعالیت دریایی به ویژه تردد شناورهای سبک و قایق های صیادی و تفریحی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: توصیه می شود از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق های صیادی و تفریحی خودداری شود.

وقوع گردوخاک و کاهش دید افقی وی خواستار اعمال ممنوعیت شنا در سواحل استان طی این مدت شد و بیان کرد: انتظار می رود تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

شکوهی پور ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز تا شب با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران، گاهی رعدوبرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش لحظه ای تندباد در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود

وزش لحظه ای تندباد در استان بوشهر/ خلیج فارس متلاطم می شود