مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-04-27سياسي

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان شهدا پیمان می بندند


مردم با حضور در صحنه ثابت کرده اند که هیچ وقت از آرمان های نظام دست برنمی دارند لذا با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در همایش روز ملی شوراها که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اشرافیت کامل به قوانین و مقررات داشته و مطالبه گر مشکلات مردم باشند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات به دلیل ناآگاهی از قوانین و مقررات است، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با آگاهی و خرد از حقوق مردم دفاع کرده و این مهم با حضور میدانی محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با هجمه هایی همچون فشار اقتصادی و فساد به دنبال تزلزل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما با افزایش سطح آگاهی های مردم در مسیر پیشرفت کشور قدم های بزرگ خواهیم برداشت.

حسین نژاد با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم ایران با حضور در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که هیچ وقت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دست برنمی دارند لذا با حضور در این راهپیمایی تجدید میثاق خود را با آرمان های شهدا و مقام معظم رهبری به نمایش می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان شهدا پیمان می بندند

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان شهدا پیمان می بندند