مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-27سياسي

دانشگاهیان یاری رسان مردم مظلوم فلسطین هستند


دانشگاهیان مردم مظلوم فلسطین را یاری خواهند کرد تا ندای واحد امت اسلامی جایی برای جریان شیطانی و استکبار جهانی در منطقه باقی نماند.

- ، محسن جاجرمی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری برنامه های دانشگاه در روز قدس، گفت: دانشگاهیان در روز قدس نشان دهند که آرمان های جبهه حق در طول تاریخ پایدار مانده و تداوم پیدا می کند، گفت: اساتید و نخبگان نمی توانند نسبت به خون بی گناهانی که هر روز توسط دولت تروریستی به زمین ریخته می شود، بی تفاوت باشند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با ابتکار خود در نامگذاری این مناسبت، زمینه اتحاد مسلمانان و فروپاشی دولت غاصب اسراییل را فراهم کرد و ما نیز باید با راهپیمایی اعتراض خود را در دنیا دنبال کنیم.

رییس سازمان بسیج اساتید فارس تصریح کرد: دانشگاهیان در روز قدس همراه و همگام با همه ملت مسلمان جهان وظیفه خود می دانند در این عرصه حرکت کنند و نشان دهند آرمان های جبهه حق در طول تاریخ پایدار مانده و تداوم پیدا می کند و به عنوان اهداف بزرگ جامعه نخبگانی خود در دانشگاه ها این را هیچ گاه از یاد نمی بریم چون اساتید و نخبگان نمی توانند نسبت به خون بی گناهانی که هر روز توسط دولت تروریستی به زمین ریخته می شود، بی تفاوت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان یاری رسان مردم مظلوم فلسطین هستند

دانشگاهیان یاری رسان مردم مظلوم فلسطین هستند