مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-27سياسي

همکاری قرارگاه محرومیت زدایی باسازمان دامپزشکی برای کنترل بیماری ها


همکاری قرارگاه محرومیت زدایی در روستاها جهت مراقبت از روستاییانی که تمام ثروت اقتصادی آنها چند رأس دام است، - به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد آقامیری در نخستین نشست قرارگاه محرومیت زدایی در سازمان دامپزشکی کشور با حضور اعضای این قرارگاه و جمعی از مدیران ارشد این سازمان، افزود: آمادگی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همکاری در مأموریت های قانونی سازمان دامپزشکی کشور امیدبخش است.

رییس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: ما از ظرفیت اعضای این قرارگاه برای ترویج مراقبت اصولی و صحیح از سرمایه دام روستاییان جهت پیشگیری از شیوع برخی بیماری های مشترک بین انسان و دام و خسارات انسانی و اقتصادی است، استقبال می کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مخاطرات بیماری هایی مانند تب مالت ، تب کریمه کنگو و تب برفکی که دو مورد نخست بیماری مشترک بین انسان و دام است و تب برفکی هم از جمله بیماری هایی است که شیوع آن موجب خسارت اقتصادی به محصولات دامپروری کشور می شود.

اولویت قرارگاه محرومیت زدایی حفاظت از دام و طیور روستاییان به عنوان یک سرمایه است سردار سید ضیا الدین حزنی ، رییس قرارگاه محرومیت زدایی نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای کمک به هر آنچه به تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در زمینه محرومیت زدایی از جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری قرارگاه محرومیت زدایی باسازمان دامپزشکی برای کنترل بیماری ها

همکاری قرارگاه محرومیت زدایی باسازمان دامپزشکی برای کنترل بیماری ها