مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-04-27اقتصادي

چرا سهام عدالت به اهداف خود نرسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شمین پیش نشست نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در ایران با موضوع چالش های مدیریت سهام عدالت با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی، - مدیر کل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که تعاونی های شهرستانی سهام عدالت نه تعیین تکلیف می شوند و نه ادامه فعالیت آن ها مشخص است، و آزادسازی این سهام هم به درستی انجام نمی شود، گفت: سهام عدالت به اهداف خود نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شمین پیش نشست نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در ایران با موضوع چالش های مدیریت سهام عدالت با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی، سازمان خصوصی سازی و پژوهشکده امور اقتصادی در پژوهشکده امور اقتصادی برگزار شد.

احمد کابلی زاده در این جلسه با اشاره به این که در زمینه شناسایی افراد مشمول سهام عدالت کاستی هایی وجود داشته است، گفت: مدیریت سهامداران عدالت در شرکت های سرمایه پذیر از جمله دغدغه هایی است که در راستای آزادسازی سهام عدالت مطرح است.

این کارشناس اقتصادی با بیان این که کسانی که روش غیرمستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت هستند، افزود: تعاونی های سهام عدالت در حال حاضر راکد هستند و تعداد محدودی از آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سهام عدالت به اهداف خود نرسید؟

چرا سهام عدالت به اهداف خود نرسید؟