مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-27سياسي

ویژه برنامه های شبکه دو در آستانه روز جهانی قدس


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، شبکه دو سیما ویژه برنامه هایی را برای این روز تهیه و تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گروه های برنامه ساز در شبکه دو سیما با بهره گیری از ساختارهای متنوع برنامه سازی ضمن زنده نگه داشتن این روز مهم ، با مردم آزاده فسلطین همدل و همراه می شوند.

گروه سیاسی شبکه دو با تدارک یک مستند به تهیه کنندگی حامد باقری تنها با استفاده از تصاویر و عکس های آرشیوی به فلسفه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی(ره) به نام روز قدس می پردازد.

  همچنین در یک مستند به نام شکوفه های زیتون کاری از گروه تامین برنامه شبکه دو با بهره گیری از تصاویر کمتردیده شده نقطه نظرات چهره های غیرمسلمانِ طرفدار فلسطین منعکس می شود.

این مجموعه به کارگردانی مجتبی لطفی کرامتی و تهیه کنندگی راحله صابری آبکوهی از 7 تا 9 اردیبهشت ماه روانه آنتن می شود.

   مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با پخش تصاویر راهپیمایی مردم ایران در شهرها و استان های کشورمان از ساعت 9 روز جمعه پوشش داده می شود.

گروه اجتماعی فرهنگی با برنامه گفت وگو محور رخ به رخ به تهیه کنندگی مهدی بابایی میزبان مهمانان ویژه ای است که به مناسبت روز قدس به صورت منعطف در ساختار برنامه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه دو در آستانه روز جهانی قدس

ویژه برنامه های شبکه دو در آستانه روز جهانی قدس